Amir Construction Group

گروه ساختمانی امیر

اطلاعات تماس

برای ساخت واحد های تجاری یا مسکونی خود به چه کسی می توان اعتماد کرد؟

معمولا خیلی از افرادی که قصد نوسازی واحد مسکونی یا تجاری خود را دارند یا می خواهند در طرح های پیش فروش یک سازنده مشارکت بکنند این سوال پیش می آید که آیا این سازنده خوب است یا بد؟ اما نگران نباشید ما به شما کمک می کنیم که بتونید سازنده خوب رو از بد تشخیص بدین با ما تا آخر این مقاله باشید.

سازنده خوب چه کسی است؟ و چه قابلیت هایی دارد؟

سازنده ساختمان به انگلیسی ( builder ) می شود. یک سازنده خوب (builder) باید به تمام جوانب حوزه فعالیت خود اشراف داشته باشد، از آخرین قوانین شهرداری و سازمان نظام مهندسی اطلاع داشته باشد، برای ساخت از ایده های جدید و به روز استفاده کند و مهم تر از همه از رزومه ای قوی برخوردار باشد. همچنین با داشتن روابط گسترده با تامین کنندگان دست اول، نسبت به تهیه مصالح با کیفیت اقدام و سازه با کیفیتی را تحویل کارفرما دهد.
اما به این نکته مهم در انتخاب یک سازنده خوب هم توجه کنید که، برای ساخت و ساز یا مشارکت در ساخت، بررسی دقیق تمامی گزینه ها پیش روی ما است. زیرا ساخت و ساز مسکن یا خرید خانه، واحد تجاری و … به خصوص در کلانشهر هایی از جمله تهران، سرمایه زیادی می طلبد و اشتباه در این معامله، زیان مالی شدیدی به ما وارد می نماید.

ویژگی های سازنده خوب چیست؟
مجوز فعالیت داشته باشد:

قطعا یکی از مهمترین ویژگی های سازنده خوب و قانونمند، داشتن مجوز فعالیت از سازمان ها و نهاد های ناظر و قانونی است. درپاسخ به این سوال که سازنده خوب چه کسی است؟ می توان گفت، سازنده ای که از سازمان نظام مهندسی کشور و انجمن صنفی سازندگان مسکن و ساختمان استان محل فعالیت، مجوز های قانونی را اخذ کند و تحت نظرشان فعالیت نماید. یک سازنده خوب
همواره در پی اخذ گواهی نامه های کیفیت از نهادهای ارائه دهنده استاندارد ها است، تا ضمن افزایش اعتبار خود، توانایی های خود را مورد ارزیابی قرار داده و مشکلات خود را برطرف نماید.\

دارای تیم فنی و مهندسی متبحری باشد:
هنگام بررسی این مسئله که سازنده خوب چه کسی است؟ باید به تیم فنی و مهندسی آن مجموعه اشاره کنیم. یک سازنده خوب و معتبر با بهره گیری از تیمی از مهندسین معمار، مهندسین عمران و سازه، مهندسین تاسیسات، مهندسین برق، هنرمندان طراح دکوراسیون داخلی و خارجی، تیم پشتیبانی و خرید از تامین کنندگان معتبر، در پی ساخت و ساز با کیفیت ترین بنا ها، در عین
صرفه جویی در هزینه ها است.

یک تیم اداری، حقوقی و فروش حرفه ای قوی داشته باشد:

بسیاری از ما، هنگامی که در پی آنیم که مشاور خوبی را برای ساخت و ساز انتخاب کنیم و دریابیم سازنده خوب چه کسی است؟ از تیم اداری و حقوقی آن غافل می شویم. شاید در ظاهر ساختمان به دست مهندسین معمار طراحی و توسط مهندسین عمران و سازه و … اجرا می شود، اما تمامی مراحل پیش از تولید اعم از اخذ مجوزهای قانونی و … تا هماهنگی های حین اجرا و در نهایت برنامه ریزی برای فروش و تحویل سند به خریداران، به شکل قانونی توسط تیم اداری، حقوقی و فروش حرفه ای یک سازنده خوب انجام می شود.

از جمله وظایف تیم اداری، حقوقی و فروش حرفه ای یک سازنده خوب، دریافت مجوزهای لازم، انجام کامل امور اداری، ثبت سند، برنامه ریزی برای اتمام پروژه ها و برنامه ریزی برای طرح های فروش و پیش فروش جذاب است. متاسفانه در سال های اخیر، با توجه به رشد قیمت مسکن و افزایش تقاضا برای خرید واحد های تجاری، مسکونی، اداری و… افراد سودجو با تاسیس شرکت های صوری اقدام به کلاهبرداری از افراد نموده و پرونده های متعددی در سال های اخیر با این موضوع در دادگاهها تشکیل شده است. برای جلوگیری از چنین مسائلی، هنگام انتخاب یک شرکت ساختمانی برای مشارکت در ساخت یا خرید پروژه های مسکونی، حتماً به این نکته توجه فرمایید.

از پروژه های موفق و سابقه ای درخشان برخوردار باشد :
بسیاری از افرادی که سال ها در این زمینه تجربه دارند، همواره به بررسی پروژه ها و سوابق اجرایی شرکت های مهندسی ساخت مسکن اشاره می کنند. اگر از فرد با تجربه ای بپرسیم سازنده خوب چه کسی است؟ قطعاً به لزوم بررسی سوابق و پروژه های وی اشاره می نماید.

یک سازنده خوب با داشتن سال ها تجربه در ساخت و ساز های موفق و انجام پروژه های شاخص و مهم، نامی خوش و معتبر برای خود دست و پا کرده است، که به هیچ وجه حاضر نیست این نام و اعتبار را زیر سوال ببرد. یک سازنده خوب و معتبر، در صورت تقاضای مشتری امکان بازدید از پروژه های در دست اجرای خود را برای وی فراهم می آورد تا از نزدیک با کیفیت کار وی آشنا شود.
ما یک گروه ساختمانی هستیم با برند امیر که در سال 1385 این شرکت ساختمانی را تاسیس کردیم. هدف گروه ساختمانی امیر مشارکت موثر در مسیر رشد و تعالی کشور در عرصه عمران و آبادانی است. گروه ساختمانی امیر گروهی با سابقه 16 ساله است که در طول سالیان با ایجاد شبکه ارتباطات کـاری گسترده و بهره مندی از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و ماهر در کنار بکارگیری استانداردها و روشهای نوآورانه و بدیع توانسته مزیت رقابتی ارزشمندی در این حوزه بدست آورد. سعی ما بر این است که با تاکید بر مشتری مداری و حرکت به سمت رشد و تعالی، مشتاقانه و بیصبرانه منتظر فرصتها و چالشهای آینده هستیم. رسالت اصلی این مجموعه، حفظ ارزش ها و مسئولیت پذیری اقدامات انجام شده است.
موفق و پیروز باشید.

گروه ساختمانی امیر

گروه ساختمانی امیر در سال 1385 ایجاد گردید، انگیزه ایجاد این گروه ساخت بنا وفق استانداردهای روز و ایجاد شغل برای خانواده و دیگران بوده است که این امر با تعداد اندک شروع گردید و در حال حاضر صدها نفر مشغول به کار می باشند.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.